sâmbătă, 4 aprilie 2015

Crazy about naked cakes

Am tot zis in ultima vreme ca lucrurile simple mi se par foarte elegante. Au un soi de "je ne sais quoi" care le face misterioase si atragatoare in acelasi timp. Eh, descrierea asta se potriveste pentru mai multe lucruri: obiecte de design interior, haine, decoruri si chiar torturi. N-am mai scris demult despre "weekly favourites" si era timpul sa va povestesc ce-am gasit, gustat, admirat :) 

Acestea fiind zise, my favourite thing currently este tortul asta fara glazura, the naked cake. Simplu si fara pretentii, dar foarte in trend. Desi nu are prea multe decoratiuni este oh-so-pretty! Ma duce cu gandul la un pranz in gradina, la o curte cu lampioane, la o dupa amiaza calda de vara. 















Acum hai sa va spun si unde gasiti cel mai bun naked carrot cake din oras. Pe strazile intortocheate de la Universitate (strada Coltei 44), gasiti atelierul unde Dina mestesugeste cu multa pasiune dulciuri de poveste: torturi delicioase, cupcake-uri jucause si  macarons rafinate. Parca agitatia strazii se mai domoleste cand patrunzi in atelierul linistit si frumos decorat (pe mine m-a cucerit din prima, fiind all white), unde te intampina vocea calda a Dinei si mirosul ademenitor al dulciorilor din cuptor (hai ca am facut si-o rima). Parca am descris un tărâm de poveste...si chiar asa e, pentru ca micul atelier se numeste Sweet Land

Am scris eu mult, dar e clar ca doar o vizita la Sweet Land vă va convinge! Sau un tort, pe care Dina il pune la bataie pentru Discoveries bay cat de curand! Stay tunned! 










photos via Pinterest and Sweet Land